דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עצות בסיסיות לעיצוב ובניית אתרי אינטרנט 

מאת    [ 29/06/2012 ]

מילים במאמר: 434   [ נצפה 1782 פעמים ]

אז החלטת להקים אתר אינטרנט עבור העסק שלך או שסוף סוף נפלה ההחלטה לשדרג את האתר המיושן שברשותך. לפני שתתחיל במלאכה רצוי שתקדיש זמן לחשוב על כמה נקודות חשובות הקשורות לשיווק במדיה האינטרנטית. טעות נפוצה היא להתייחס לאינטרנט כלוח מודעות גדול בו ניתן לשים את המודעה האלקטרונית שלך ולקוות שמישהו ישים לב דווקא למודעה שלך.

השיווק באינטרנט שונה מהשיווק המסורתי בכמה וכמה אספקטים. חשוב לנצל את היתרונות האיכותיים השונים באינטרנט כדי לספק ללקוחות שלך וללקוחות הפוטנציאלים שלך חוויה עשירה יותר.

אז כיצד יוצרים חוויה עשירה באתר האינטרנט ?

הדבר הראשון שעליך לקחת בחשבון הוא : מה המתחרים שלך עושים ברשת.
אסוף כמה שיותר נתונים על איך שהמתחרים שלך משתמשים באינטרנט ונתח האתרים השונים. בדוק כיצד האתרים המתחרים מספרים אודות העסק שלהם (המוצר שלהם או השרות)

1. מה מידת נוחות השימוש של האתר
2. האם כייף לגלוש באתר שלהם?
3. האם האתר נותן ערך מוסף ללקוחות שלהם?
4. בדוק עקביות האתרים המתחרים. האם האתר משתלב בצורה טובה עם יתר מאמצי השיווק של המתחרה

כל אלה יעזרו לך להבין טוב יותר כיצד האתר שלך צריך להראות ומה צריך להיות המבנה שלו, ואף יעזרו לך לקבוע כיצד תבלוט מול האחרים (הבלטת נקודות החוזקה) ע"מ להשיג יחס המרה טוב יותר באתר שלך. 

נקודה שנייה שעליך לשים עליה דגש בבואך לבנות ולעצב אתר אינטרנט היא עקביות. השאלה שאתה צריך לשאול את עצמך היא : " האם האתר שלי עקבי עם יתר הדברים שאני עושה בכדי לקדם את העסק שלי?" קבע מטרות שאתה מעוניין שהאתר שלך ישיג שתואמות למטרות של התוכנית העסקית שלך. בהנחה שהאתר שלך נוצר ע"מ להגדיל את ריווחיות העסק וודא שהאתר אותו אתה בונה הוא שלוחה ישירה של האסטרטגיה העסקית שלך וכי קיימת אינטגרציה טובה בין האתר לבין הרעיון השיווקי של העסק מחוץ לרשת. 

הפוך את האתר שלך למקור מידע מהימן ושימושי. המידע השימושי שתשתול באתר עשוי לצמוח ולהפוך אותו למקום "עלייה לרגל" ללקוחות פוטנציאלים ובוודאי יוכיח שליטה בידע הנדרש ממך למקצועיות ומקצוענות בתחום עיסוקך. 

זמינות וזמן תגובה הם שני דברים שאסור להקל בהם ראש. אם אתה מפרסם מס' טלפון באתר, חשוב מאוד שיהיה מי שיענה בצד השני כשמצלצלים אליו. גרועה לא פחות הנטייה לא לחזור מייד ללקוח פוטנציאלי שהשאיר פרטי התקשרות באתר. קרוב לוודאי שאותו מתעניין השאיר פרטים גם אצל המתחרים שלך וקרוב לוודאי שהוא יסגור עסקה עם הראשון או השני שיחזור אליו ויצור עמו קשר. וודא כי מערכת שליחת ההודעות של האתר תקינה ואף מומלץ לשקול התקנת מערכת מענה אוטומטי במייל לכל לקוח פוטנציאלי שמשאיר פרטי התקשרות באתר שלך. 

לבסוף חשוב מאוד לבדוק את האתר שלך בדיקת משתמש מקיפה : בדוק האם כל הקישורים עובדים והאם ניתן לגלוש לאתר שלך מכל הדפדפנים הנפוצים כולל טלפונים חכמים ומחשבי הטאבלט השונים. בהצלחה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב